EINDELIJK!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eelke Wielen - WaarBenJij.nu EINDELIJK!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eelke Wielen - WaarBenJij.nu

EINDELIJK!!

Door: Antoon

Blijf op de hoogte en volg Eelke

11 Oktober 2012 | Australië, Sydney

Hallo Nederland,

We zijn dan nu eindelijk aangekomen op de plaats van bestemming; Australie! Na een kleine 9 uur vliegen vanaf Taiwan, zijn we gezond en wel aangekomen in Sydney. Dankzij onze vroege aanwezigheid met inchecken konden we lekker stoelen bij de nooduitgang regelen. Lekkorrr! Nou gelukkig viel het bij de douane allemaal geweldig mee. Alleen moest ik voor de sigaretten natuurlijk wel bijbetalen. Waren ze toch niet meer goedkoop meer hahaha. Voor Australie mag je sinds een maand nog maar 50 sigaretten of 50 gram tabak belastingvrij invoeren. Zelfs mijn uiterlijk speelde geen rol voor verdere inspecties ;)

Buiten het vliegveld hebben we ons vervoer geregeld, en om 15.00 uur kwamen we bij ons hostel aan. Kijk maar eens op www.stayatbase.com en klik dan op Sydney. Eelke was nogal afgepeigerd want ze kon niet in het vliegtuig de slaap vatten en is meteen het stapelbed in gedoken. We zitten namelijk met 6 personen op een kamer, maar daar hebben we nog geen spoor van gezien. Ik voelde me nog best redelijk en ben beneden maar eens achter de pc gekropen om dit te typen en de eerste foto's te uploaden. Dit lukte gister nog niet. De foto's komen in mijn Picasa Webalbum te staan.

Het adres:

https://picasaweb.google.com/110318143495635675398/FotoSEelkeAustralie

https://picasaweb.google.com/110318143495635675398/FotoSAntoonAustralie

Nou ik krijg onderhand eens honger en ga eens kijken wat ' the Scary Canary' mij te bieden heeft.

Gegroet!

Antoon

  • 11 Oktober 2012 - 09:18

    Eli:

    Hoi hoi wat fijn allemaal, al een hele onderneming ondergaan.............
    En is Eel al wakker.......???

    Atoon ik had de link gekopieerd voor de foto's maar geeft aan dat de link nie bestaat ik heb mijn toverkrachten gebruikt maar helaas.................anders zal ik het de Opperheks eens vragen.

    Lieve groeten Tante Elionoor. xxxxx

  • 11 Oktober 2012 - 09:23

    Eli:

    Och ja vergeten en heb je nog wa te snaaien kunnen vinden Antoon ?? De koelkast zal nu dan wel leeg zijn !!!! hihihih

  • 11 Oktober 2012 - 10:30

    Opperheks:

    Het is al geregeld met die belgische heks
    xx

  • 11 Oktober 2012 - 11:16

    Pap:

    Hoi Toon en Eelke,

    fijn dat jullie goed zijn overgekomen.

    Overigens, kijk eens naar jouw Picasa album.
    Ik krijg de foto's niet te zien

    Groeten
    Pap en Mam

  • 11 Oktober 2012 - 23:54

    Hans Nillesen:

    Hoi Antoon en Eelke, geniet van de reis en de ervaringen. Verder dat met die foto's zit in de familie. Ook de foto's van de prachtige reis van jouw vader en moeder naar Canada bleven verborgen. Picasa gaf aan dat:"
    Sorry, die pagina is niet gevouden." Dezelfde melding krijgen we ook bij jullie foto's. Overigens is 'gevouden' geen typefout van mij, maar van Google.

    groetjes Hans en Jacqueline.

  • 12 Oktober 2012 - 20:26

    Marian Willems:

    Hoi Antoon en Eelke,
    Leuk om jullie te mogen volgen tijdens jullie geweldige reis! Geniet ervan!!!
    Gr. Marian Willems

  • 01 November 2012 - 23:50

    Petra:

    Ik heb net alle foto's zitten bekijken, echt super! Keep on shootin' ;-) xx

  • 10 Maart 2013 - 19:18

    Riekie Peters:

    Hoi Ee;ke en Anton ik wil jullie even laten weten dat ik jullie volg tijdens jullie geweldige reis.

    Het heeft wel even geduurt voordat ik alles doorhad maar als dit berichtje jullie bereikt dan is het gelukt.

  • 10 Maart 2013 - 19:18

    Riekie Peters:

    Hoi Ee;ke en Anton ik wil jullie even laten weten dat ik jullie volg tijdens jullie geweldige reis.

    Het heeft wel even geduurt voordat ik alles doorhad maar als dit berichtje jullie bereikt dan is het gelukt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eelke

Down under...

Actief sinds 05 Okt. 2012
Verslag gelezen: 594
Totaal aantal bezoekers 10844

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 09 Oktober 2013

Australie en Nieuw-Zeeland en ???

Landen bezocht: