Klaar met werken en op reis! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Eelke Wielen - WaarBenJij.nu Klaar met werken en op reis! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Eelke Wielen - WaarBenJij.nu

Klaar met werken en op reis!

Door: Antoon

Blijf op de hoogte en volg Eelke

20 Mei 2013 | Australië, Cairns

Hallo achterblijvers enz.!

Na veler verzoek schrijf ik hier een snel bericht. Ik geef toe we zijn een beetje laks met het schrijven in ons dagboek, maar dat komt door het simpele feit dat we zo veel zien en doen dat er maar weinig tijd (en zin haha) overblijft om dit te verwoorden. Het vinden van fatsoenlijk internet onderweg zonder dat het een vermogen kost is een uitdaging, of je moet elke dag vette hamburgers weg eten (ook niet echt een probleem, maar dieetisch gezien geen oplossing). We hebben ruim 3 maanden in Old Bonalbo gewerkt, en zijn daarna met Joop en Anja erop uitgetrokken. Het doel was Cairns en zijn daar eergisteren aangekomen. We hebben niet de meest directe route genomen, maar van alles onderweg meegepakt. Zelfs 400 kilometer outback, wat een saaie omgeving maar wel interessant om gezien te hebben. Ook met het zien van beestjes hebben we geluk gehad, zelfs een wilde koala hebben we gezien. Gister zijn we dan ook nog eens naar het Great Barrier Reef geweest, een dag om niet te vergeten. Vandaag gaan we naar Kuranda, een tropisch regenwoud op een steenworp van Cairns.

Ik moet weer gaan, het tegoed is weer op. Binnenkort echt, ja echt meer, ook van voor vandaag, beloofd!

Groetjes,

Antoon xxx

• 22 Mei 2013 - 13:14

Petra:

Hee, super leuk om ook weer hier iets te lezen :-)
    Ik ben heeeeel benieuwd hoe het Great Barrier Reef was!
    Nog veel plezier met Joop en Anja! Xx uit een koud en nat Groesbeek

• 01 Juni 2013 - 19:13

Cora:

Niet voor de tijd maar leuk en fijn dat jullie weer werk hebben om de internetcafe's te financieren misschien? Veel plezier!