Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eelke Wielen - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Eelke Wielen - WaarBenJij.nu

Sydney

Door: Eel!!

Blijf op de hoogte en volg Eelke

13 Oktober 2012 | Australië, Sydney

Hallo Lieverds!!

Nou 2 dagen in Sydney... En het is GEWELDIG!!

Sydney is een heeel drukke stad... Dit is iets minder maar wel veel om te kijken. We zijn al bijna in alle parken geweest en hebben al heel veel verschillende vogels gezien! Vandaag zijn we ook de oude stad in geweest was erg erg mooi! Daarna zijn we door gelopen naar de haven en het operagebouw!! Dat was ook mooi om te zien! Foto's volgen allemaal nog de verbinding is niet optimaal om foto's op internet te knallen... Maar we gaan ons best doen!!!

Dus voor nu een dikke knuffel en kus en tot snel!!

Eelke

  • 13 Oktober 2012 - 19:08

    Anja En Joop:

    Nou jullie hebben je best gedaan mooie foto's, zeker van het oude Sydney.
    En zien wij daar een kogelvis????
    Ik ga ook even op zoeken of en wat voor een gaaiachtige vogel dat is.

    En die witte auto kopen kopen en op de boot naar nederland ha ha.

    knuf xx
    J&A

  • 13 Oktober 2012 - 19:14

    Pieuw Pieuw:

    Een heeeeele dikke knuffel en kus terug!

    En anja en joop, hoe en waar zie ik foto's? Ikke niet schnap :p

  • 13 Oktober 2012 - 19:14

    Pieuw Pieuw:

    Een heeeeele dikke knuffel en kus terug!

    En anja en joop, hoe en waar zie ik foto's? Ikke niet schnap :p

  • 15 Oktober 2012 - 21:17

    Oma Beth:

    Lieve Eelke,

    ik ben weer op vakantie in het ziekenhuis. Ik hoop niet lang en hoop dat ik zo naar Groesbeek kan.
    Ik hoop dat het allemaal goed blijft en dat ik nog een paar jaar mag leven. Ik doe mijn best heb al 3 dagen mijn hele bord leeg gegeten hi hi. De dokter had gezegd dat ik dat moest, goed eten.

    Groetjes Oma Beth XXXXXXXXXXXXXXXXX ook voor Antoon

  • 17 Oktober 2012 - 10:25

    Eli:

    Wat leuk al die foto's..................dikke knufffffffff xxxx

  • 17 Oktober 2012 - 10:25

    Eli:

    Wat leuk al die foto's..................dikke knufffffffff xxxx

  • 22 Oktober 2012 - 15:27

    Petra:

    Hee meis!

    Wat fijn om te horen dat alles goed gaat bij jullie :-)
    Hier ook alles z'n gangetje; Daan en ik gaan woensdag verder kijken naar een locatie voor ons feestje volgend jaar ;-) de datum is waarschijnlijk 30 augustus.
    Heel veel plezier nog! Xx Petra

  • 26 Oktober 2012 - 14:37

    Cora En Willem:

    Hoi reizigers,
    Da's de officiele naam voor 'kampers' Weer wat geleerd he!! Leuk hoor al die foto's
    Geniet geniet geniet, je paps en mams huilen dan tenminste niet voor niets zoveel. HAHA

  • 27 Oktober 2012 - 22:35

    Marian Willems:

    Hoi Antoon en Eelke,
    Wat een geweldig avontuur! Leuk om jullie te volgen.
    Geniet er nog lekker van!
    Muzikale groet van Marian Willems

  • 28 Oktober 2012 - 10:02

    Corakersten:

    De komende 14 dagen heb je ons wat dichter in de buurt, zul je wel fijn vinden!!
    Wij zitten nl in Sri Lanka.
    Kus van de allerliefste tante.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eelke

Down under...

Actief sinds 05 Okt. 2012
Verslag gelezen: 475
Totaal aantal bezoekers 10846

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2012 - 09 Oktober 2013

Australie en Nieuw-Zeeland en ???

Landen bezocht: